Menu Sluiten

Algemene voorwaarden

Eigenaar: Moniek Braakman

Handelsnaam: Skeetjes.nl

Vestiging en bezoekadres: De Kreil 8, 1718 XX  Hoogwoud

Telefoonnummer: 06 8139 3328

E-mailadres: info@skeetjes.nl

KvK-nummer: 76324613

Rekeningnummer: NL77INGB0009176192

 

Artikel 1.  Betaling

 

De op de website vermelde prijzen zijn in euro’s, vrijgesteld van BTW en exclusief verzendkosten. Betaling kan plaatsvinden online 100% veilig via iDeal.

 

Artikel 2. Verzendkosten

 

Skeetjes brengt een bijdrage van € 6,75  voor de verzendkosten in rekening. Het pakket wordt dan door PostNL altijd voorzien van een track en trace code. Artikelen kunnen ook opgehaald worden. In dat geval worden er geen verzendkosten berekend.
Bestellingen vanaf €60,00 vrij van verzendkosten!

 

Artikel 3. Bestelling en levertijd

 

Na het plaatsen van uw bestelling krijgt u binnen 1 dag bericht van mij. Zodra het verschuldigde bedrag op de rekening van Skeetjes is bijgeschreven, verzend ik de bestelde artikelen binnen 1-3  werkdagen.

 

Artikelen kunnen op bestelling gemaakt worden. Productietijd is dan 10 tot 14 werkdagen, afhankelijk van de intensiteit van het product. U kunt me altijd bellen of mailen hierover. Ik probeer de opdracht zo snel mogelijk voor u in orde te maken. 

 

Artikel 4. Overmacht

 

Skeetjes is niet gehouden tot het nakomen van enige verplichting jegens de klant indien zij daartoe gehinderd is door overmacht. Onder overmacht wordt in ieder geval verstaan ernstige bedrijfsstoringen bij Skeetjes en transport stagnatie bij PostNL.

 

Artikel 5. Persoonsgegevens

 

Je persoonlijke gegevens worden in het klantensysteem van Skeetjes opgeslagen om de bestelling te verwerken. Uiteraard hanteer ik bij het gebruik van je persoonlijke gegevens de desbetreffende wetgeving. Skeetjes geeft zonder toestemming van de klant geen persoonsgegevens aan derden.

 

Artikel 6. Retourzendingen

 

Retouren dien je binnen 14 dagen na ontvangst te melden via info@skeetjes.nl. Artikelen moeten schoon, niet gebruikt en niet beschadigd zijn.

 

Je kunt het pakket retourneren via een servicepunt van PostNL, DHL of DPD (keuze is vrij). Vergeet niet het pakket voldoende te frankeren. De verzendkosten van de retourzending zijn voor eigen rekening. Bij het versturen via de brievenbus is het risico voor de verzender.

 

Zodra de retourzending door mij is ontvangen, ontvang je het aankoopbedrag binnen 10 werkdagen terug. De betaling gaat via dezelfde weg als de aankoop. Als je een volledige bestelling retourneert krijg je het volledige bedrag van aankoop inclusief verzendkosten teruggestort (als je die verzendkosten hebt betaald natuurlijk). De retourneringskosten zijn voor de klant. 

 

Retourzendingen die niet zorgvuldig zijn verpakt of beschadigd zijn kan ik helaas niet of niet volledig crediteren. Skeetjes behoudt zich het recht voor om slechts een gedeelte van het betaalde bedrag te crediteren wanneer het vermoeden bestaat dat het artikel reeds is gebruikt of wanneer het artikel ten gevolge van gebruik is beschadigd of de verpakking onzorgvuldig is geopend. 

 

Artikel 7. Service gebruikte artikelen

 

Ondanks mijn uiterste zorg en controle kan het gebeuren dat je na aankoop een materiaal- of productiefout ontdekt. Skeetjes adviseert de geleverde goederen onmiddellijk na ontvangst goed te inspecteren. Wanneer de artikelen in gebruik zijn, zijn deze vervolgens niet meer te verhalen. 

Vindt u producttechnische gebreken, deze graag zo spoedig mogelijk met uitleg en foto’s via email melden bij info@skeetjes.nl.  Binnen 3 werkdagen zal ik een mogelijke service-oplossing aanbieden. 

 

De bovenstaande mogelijke service-oplossingen zijn indicaties. De service oplossing geldt onverminderd de rechten en vorderingen die de wet aan de consument toekent. Bij terug sturen zie artikel 6. Retourzendingen. (m.u.v. de bedenktermijn van 14 dagen).

 

Ik zie graag dat je tevreden bent over het product en mijn service. Producten worden zorgvuldig verpakt om schade te vermijden. Voor vragen, opmerkingen, klachten of tips kun je terecht bij info@skeetjes.nl. Het is namelijk voor jou en voor mij belangrijk dat je helemaal tevreden bent!

 

Artikel 9. Geschillenregeling

 

Het kan voorkomen dat je niet tevreden bent over een product. Neem in dat geval dan zo snel mogelijk contact met mij op. Ik zal uiterlijk binnen 5 dagen reageren. Komen we er samen niet uit, dan kun je ten allen tijde tegen betaling van € 25,- klachtgeld uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP Den Haag. Voor nadere informatie over deze Geschillencommissie zie www.sgc.nl. Deze onafhankelijke commissie doet een uitspraak over het geschil. De uitspraak van de commissie is bindend. Word je in het gelijk gesteld, dan wordt het klachtgeld aan jou terugbetaald. Vorenstaande laat onverlet het recht om een geschil voor te leggen aan de bevoegde rechter.